Ativirus

Pentru Windows este un lucru obligatoriu sa instalezi un antivirus.
Sunt multe unele mai bune ca altele, dar aici nu vreau sa il laud pe cel mai bun.
Pentru cei care vor un antivirus bunicel care sa nu ocupe mult loc in memorie si sa ingreuneze sistemul precum NORTON ANTIVIRUS sau BIT DEFENDER care nu stiu cat de bune sunt dar ingreuneaza foarte rau sistemul de operare .

Asa ca am incercat NOD32 si a fost bun dar ot aveam virusi asa ca am ajuns la AVAST care are 2 variante Home edition sau profesional care se si plateste.
Si de atunci am folosit Avast Home edition pentru care primesti cod de utilizare valabil pentru 1 an dupa care daca mai vrei sa il folosesti , i-ti trimit in continuare alt cod si poti sa il folosesti gratuit. puteti sa folositi urmatorul LINK
Ce stie sa faca ?

Scaneaza sau are in functiune
– Instant messenger
– Internet mail
– Network Shield
– Outlook /Exchange
– P2P Shield
– Standard Shield
– Web Shield
Se actualizeaza zilnic baza de virusi .
Si chiar are actualizari de program.

Limitari ar fi ca nu poate sa dezinfecteze fisierele care nu pot fi sterse cum ar fi cele din folderul windows.
Dar am fost avertizat si chiar a detectat virusi.

Pentru avast s-au schimbat lucruile de la versiunea 5.0 nu mai aveti gratuit decat urmatoarele lucruri

avast! Sandbox

Silent Firewall

Antispam

si scanarea fisierelor

asa ca daca aveti versiunea 4.8 nu upgradati la 5.0 ci doar biblioteca de virusi. Pacat era un antivirus foarte bun acum trebuie sa il si cumparam.

4 responses to “Ativirus

  1. parerea mea e ca orice antivirus free e aproape degeaba, iar bit defender free e recomandat sa-l folosesti daca ai un calc foarte rapid si vrei sa mearga mai incet.

  2. Asa este ai dreptate, dar totusi nu ai dat nici o solutie, macar AVASTUL mai opreste ceva din virusi…

    Fata de nod 32 care dupa mine este mult mai slabut.

    Daca va place NOD32 am inteles ca se poate instala de pe situl lor pentru 1 luna cu toate optiunile posibile.
    Si dupa aceea il dezinstalezi si instalezi din nou de pe situl lor si merge inca 1 luna , asta daca ai timp sa faci lucrul asta in fiecare luna.

    Eu am la munca CLAMWIN FREE ANTIVIRUS ,nu cred ca face ceva sau ca detecteaza vreun virus.

    poate doar raceala mea 🙂

  3. A era sa uit probabil acum ca se face public treaba ca merge reinstalat in fiecare luna nu o sa se mai poata , sunt tare curios de treaba asta.

    Am un coleg care il foloseste asa.

  4. Pingback: RECOMMENDATIONS FOR YOUR LIFE « N0nam3’s Blog

Lasă un comentariu